Запитання? Дивіться тут

Що таке «Мобільний захист»?

«Мобільний захист» - це послуга, яка дозволяє перевіряти місцезнаходження ваших близьких на карті. Слідкувати та отримувати сповіщення про пересування можна прямо в мобільному застосунку в будь-який час. Сервіс також допомагає повернути та дистанційно керувати телефоном у випадку його втрати чи крадіжки.

Переваги послуги

З послугою «Мобільний захист» ви зможете:
- завжди знати де ваші близькі та отримувати сповіщення про їх переміщення;
- дистанційно керувати смартфоном у випадку втрати (переглянути місцезнаходження, увімкнути звуковий сигнал);
- повернути втрачений смартфон кур’єром без спілкування з тим, хто знайшов (це ми беремо на себе);
- отримувати сповіщення про повітряну тривогу у вашому регіоні;
- впевнитись, що ваші дані в безпеці завдяки функції захисту особистих даних.

Як підключити послугу?

Для підключення послуги ви можете обрати один із зручних способів:
- завантажити застосунок «Мобільний захист» (з Google Play/AppStore), пройти авторизацію за номером телефону та обрати пакет;
- СМС-повідомленням надіслати код пакету на номер 6911;

Коди пакетів для підключення:
2 - пакет «Стандарт» - 11,00 грн/тиждень
3 - пакет «Стандарт +» - 17,00 грн/тиждень
4 - пакет VIP - 21,00 грн/тиждень

1 - пакет Ultra - 99,00 грн/місяць
5 - пакет «Стандарт» - 44,00 грн/місяць
6 - пакет «Стандарт +» - 68,00 грн/місяць
7 - пакет VIP - 84,00 грн/місяць

8 - пакет «Річний Стандарт» - 259,00 грн/рік
9 - пакет «Річний Стандарт +» - 319,00 грн/рік
10 - пакет «Річний VIP» - 529,00 грн/рік

Що таке Сімейний трекер?

Сімейний трекер - це функція, яка дозволяє захистити близьких та бути впевненим, що у них все в порядку. Він дає можливість:

- переглядати місцезнаходження людини, чи смартфона в реальному часі;
- створювати різні групи користувачів (наприклад: "Діти", "Батьки" тощо);
- налаштувувати на карті індивідуальні місця, які є актуальними для кожної з груп (наприклад, для групи "Діти" - школа, дім, спортивна секція; для групи "Батьки" - аптека, ринок тощо);
- створювати на карті "небезпечні" зони (наприклад, для групи "Діти" - озеро, покинута будівля; для групи "Батьки" - лікарня тощо);
- отримувати сповіщення, якщо користувач зайшов чи вийшов зі створеної зони;
- керувати рівнями доступу для різних категорій учасників.

Що таке функції захисту?

Функції захисту телефону дозволяють дистанційно керувати вашим пристроєм, а також допоможуть вам повернути його в разі втрати чи крадіжки. Для користування доступні функції:
- дистанційне блокування телефона;
- увімкнення звукового сигналу;
- віддалене фото зловмисника;
- визначення геолокації телефона;
- захист особистих даних.

Чи можна використовувати один акаунт на різних пристроях?

Ні. Для коректного відображення місцезнаходження в сімейному трекері та дистанційного керування пристроєм застосунок з вашим обліковим записом повинен бути завантажений лише на один смартфон. Проте, для того, щоб скористатися функціями захисту, у випадку втрати, ви можете увійти в особистий кабінет з будь-якого зручного для вас пристрою (для цього потрібно буде ввести ваш логін та пароль).

Що таке ID номер, та де його переглянути?

ID-номер - це унікальний ідентифікатор, який дозволяє без розповсюдження особистих даних повернути втрачений телефон. Переглянути даний номер можна на екрані заблокованого пристрою, або ж в особистому кабінеті користувача.

Як зв’язатися зі службою підтримки?

Для зв'язку зі службою підтримки ви маєте змогу зателефонувати за номером +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell), або написати на електронну скриньку support@pm.lifecell.ua.

Територія дії послуги

Послуга діє у всіх куточках світу, окрім тимчасово окупованих та непідконтрольних територій.

Я знайшов телефон, що робити?

Зверніться у службу підтримки послуги "Мобільний захист" за номером +38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell), або ж напишіть на електронну адресу support@pm.lifecell.ua та повідомте про знахідку.

Яку винагороду отримає людина, що знайшла та повернула телефон?

Винагорода для людини, яка знайшла та повернула телефон, становить 1500 грн та надсилається на її банківський рахунок.

Для яких телефонів підходить?

Послуга доступна для підключення на пристрої з операційною системою Android (8 і вище) та iOS (15 і вище).

Як відмовитись від послуги?

Для відмови від послуги достатньо відправити смс повідомлення, з номера, на який підключено послугу, з текстом "Стоп" на номер 6911.

Звуковий сигнал

Якщо ваш телефон загубився, ви можете спробувати знайти його у зоні чутності. З цим вам допоможе функція звуковий сигнал. Потрібно лише увійти в особистий кабінет і активувати її натисканням однієї кнопки. Команду одразу буде відправлено на ваш телефон із встановленим застосунком і сигнал почне програватися на максимальній гучності. Вимкнути його можна таким самим способом - в особистому кабінеті.

Геолокація

Ви маєте змогу надіслати команду та отримати інформацію про місцезнаходження телефона з ОС Android/iOS в реальному часі. Для цього вам лише потрібно надіслати запит на визначення локації в особистому кабінеті. Щоб функція спрацювала коректно на смартфоні обов'язково повинна бути увімкнена геолокація. В іншому випадку, дані можуть передаватися не точно.

Для пристроїв з операційною системою iOS в особистому кабінеті ви можете налаштувати періодичність, з якою буде відстежуватись місцезнаходження телефона на мапі.

Захист персональних даних

ID Theft допоможе визначити чи були ваші персональні дані поширені в мережу інтернет з будь-яких сайті, де ви їх вказували. Третина інтернет-користувачів —жертви онлайн-шахрайства та крадіжок облікових записів.

Алгоритми функції налаштовані на постійний моніторинг та аналіз великих об'ємів даних із тисяч точок по всьому світу. Функція забезпечує захист персональних даних. Вам на електронну скриньку надходить сповіщення з результатами проведеного моніторингу електронної адреси.

При наявності зловживання даними сторонніми ресурсами вам потрібно виконати дії, які допоможуть зберегти інформацію в конфіденційності:
- якомога швидше змінити пароль до електронної скриньки;
- подумати, чи не використовувався цей пароль на інших важливих сервісах (соцмережах, онлайн-банкінгах тощо). Якщо так – потрібно змінити паролі на всіх цих сервісах;
- слід переконатися, що на важливих сервісах увімкнена двофакторна авторизація.

Що робити якщо втратив телефон?

Перш за все, вам необхідно заблокувати телефон в особистому кGoogle account/iCloud та звернувшись у службу підтримки повідомити про втрату пристрою. Окрім цього, ви можете самостійно скористатися функцією визначення геолокації та якщо телефон знаходиться поблизу - активувати на ньому звуковий сигнал. Завдяки екрану блокування, на якому слід вказати контакти служби підтримки послуги Мобільний захист, ваш ID-номер та інформацію про наявність винагороди за повернення, будь-яка знайшовша його людина зможе повідомити нам про знахідку (при цьому, не отримуючи жодної персональної інформації про вас). Після цього ми одразу зв'яжемося з власником телефона і організуємо повернення зручним для нього способом. До того ж, доставку і винагороду знайшовшому ми також беремо на себе.

Чи може хтось знайти мене без відома?

Ні. Для того, щоб ваше місцеперебування могла побачити інша особа вам потрібно надати свій дозвіл, а саме приєднатися до групи учасників за посиланням в запрошенні.

Як припинити ділитися своїм місцеперебуванням?

Щоб припинити розповсюджувати ваше місцеперебування потрібно вимкнути дозвіл на геолокацію, в такому випадку інформація про локацію не оновлюватиметься. Щойно ви покинете групу - ваше місцеперебування взагалі не відображатиметься в її учасників.

Чи відображається рух учасників в реальному часі?

Так, рух учасників відображається у реальному часі, а саме на мапі у мобільному застосунку. Для того, щоб функція працювала коректно на пристрої повинен бути увімкнений інтернет, доступ до геолокації та роботи застосунку у фоновому режимі. Якщо геолокація учасника припинила оновлюватись - перевірте з'єднання з інтернетом.

Я отримав запрошення з посиланням від друга/члена сім’ї – що мені з ним робити?

Посилання в запрошенні дає змогу приєднатися до групи учасників, щоб відстежувати місцеперебування один одного. Після переходу за посиланням ви зможете переглянути перелік учасників групи та вирішити чи доєднуватись до них.

Місця
Що таке "місце"?

Для того, щоб знати де знаходяться ваші близькі, чи вчасно вони добрались до місця призначення та коли покинули його, у користувача є можливість створювати "місця". Щоб швидко реагувати та допомогти у випадку небезпеки, ви можете створити "місце", яке вважаєте небезпечним, або безпечним. При потраплянні близьких в ту чи іншу зону, ви миттєво отримаєте сповіщення.

Які є "місця" та різниця між ними?

В користувача є можливість створити безпечне, або ж небезпечне місце. На мапі безпечне місце позначаєтся зеленим кольором, а небезпечне - червоним. Сповіщення про пересування у безпечній зоні надходять в мобільний застосунок, в свою чергу у небезпечній зоні - у застосунок та у панель повідомлень на мобільному пристрії.

Як створити "місце"?

Для створення місця першочергово треба з мапи перейти у меню місць (іконка місця у лівому верхньому куті екрана) та натиснути "створити місце". Далі потрібно:
- вказати радіус місця;
- присвоїти йому назву;
- зазначити чи це безпечна/небезпечна зона;
- налаштувати про пересування яких учасників у цій зоні ви бажаєте отримувати сповіщення.

Як редагувати місце?

Для редагування місця перейдіть у меню місць (іконка місця у лівому верхньому куті екрана), натисніть на назву місця, яке бажаєте змінити. Після цього ви можете відредагувати радіус, назву місця, змінити тип місця (безпечне/небезпечне) та налаштувати сповіщення.

Як видалити місце?

Щоб видалити місце потрібно увійти в меню місць (іконка місця у лівому верхньому куті екрана), обрати створену зону, натисніть "видалити місце" (знизу посередині) та підтвердіть свою дію.

Сповіщення
Які сповіщення я можу отримувати?

Користувач має змогу отримувати сповіщення про:
- приєднання учасника до групи;
- учасника, який покинув групу;
- учасника, який увійшов у місце;
- учасника, який покинув місце;
- створення місця;
- видалення місця;
- перейменування місця.

Як включити або виключити сповіщення для певного місця?

В налаштуваннях місця ви можете змінити параметри сповіщень для кожного із учасників групи.

Для цього:
- перейдіть у меню місць (іконка місця у лівому верхньому куті екрана)
- натисніть на назву місця
- натисніть "далі" (у правому верхньому куті)
- налаштуйте сповіщення за допомогою повзунків.

Як працює?

Завдяки функціям "Мапа повітряних тривог" та "Мапа воєнних дій" ви будете отримувати сповіщення про початок та завершення різних типів загроз у регіоні, в якому ви знаходитесь. В мить початку тривоги в регіоні ви отримаєте на мобільний пристрій пуш-сповіщення, яке буде супроводжуватись звуковим сигналом, обраним в налаштуваннях телефона. Після відбою тривоги надходить аналогічне пуш-сповіщення про відбій зі звуковим сигналом.

Типи тривог

"Мобільний захист" буде вас повідомляти про початок та закінчення повітряної, хімічної та радіаційної тривог, а також про початок та закінчення вуличних боїв та артилерійських обстрілів. Також територія на якій оголошена тривога буде зафарбовуватись на мапі застосунку.

- Жовтий колір - радіаційна загроза
- Зелений колір - хімічна загроза
- Коричневий колір - бойові дії
- Червоний колір - повітряна тривога

Як налаштувати?

Щоб почати отримувати сповіщення про тривоги достатньо увійти в застосунок "Мобільний захист", в правому нижньому куті мапи натиснути на іконку "Типи мапи" та повзунком активувати функцію "Мапа повітряних тривог" та "Мапа воєнниї дій". Для коректної роботи функції, у застосунку "Мобільний захист" необхідно надати дозвіл на визначення місцезнаходження пристрою "Дозволяти завжди". Якщо ви не хочете отримувати сповіщення про тривоги, то вам потрібно знову зайти в "Типи мапи" та вимкнути перемикач.

Достовірність інформації

При інформуванні про початок та завершення тривог ми опираємось на дані з офіційного джерела https://map.ukrainealarm.com/.

Як працює "Мапа якості повітря"?

Завдяки функції "Мапа якості повітря" ви матимете змогу переглядати значення індексу якості повітря (AQI) у будь-якій точці світу. 

Під час перегляду мапи у вас відображатимуться маркери з показником якості повітря. Під час зменшення масштабу маркери групуються та показують середній індекс у межах регіону. При збільшенні масштабу маркери розгруповуються та точніше відображають рівень якості повітряу певному місці. 

При натисканні на маркер відкривається додаткова інформація, яка показує: рівень AQI, швидкість вітру, температуру повітря, вологість повітря, рівень РМ 2.5, РМ 10 чи ОЗ. 

Категорії індексу якості повітря (AQI) та їх вплив на здоров'я людини: 
1. Зелений колір (0-50) — Хороший (Мінімальний вплив);
2. Жовтий (51-100) — Задовільний (Може викликати незначний дискомфорт при диханні у чутливих людей);
3. Помаранчевий (101-200) — Шкідливий для групи ризику (Може спричинити дискомфорт при диханні у людей із захворюваннями легенів, таких як астма, а також у людей з серцевими захворюваннями, дітей та літніх людей);
4. Червоний (201-300) — Шкідливий (Може викликати дискомфорт при диханні за тривалого впливу, а також дискомфорт у людей із захворюваннями серця);
5. Фіолетовий (301-400) — Дуже шкідливий (Може викликати респіраторні захворювання у людей при тривалому впливі. Ефект може бути більш виражений у людей з легеневими та серцевими захворюваннями);
6. Бордовий (401-500) — Небезпечний (Може вплинути навіть на здорових людей та спричинити серйозні наслідки для здоров'я людей із захворюваннями легень чи серця. Негативні наслідки можуть виникнути навіть під час легкої фізичної активності). 

* AQI — значення, яке використовується для відображення рівня забруднення повітря.
** РМ 2.5 — значення, яке показує рівень вмісту частинок речовин діаметром 2.5 мкм та менше в повітрі.
*** РМ 10 — значення, яке показує рівень вмісту частинок речовин діаметром від 2.5 мкм до 10 мкм в повітрі.
**** ОЗ — значення, яке показує рівень озонового забруднення повітря.



Як налаштувати?

Щоб почати переглядати рівень якості повітря, достатньо увійти в застосунок  "Мобільний захист", в правому нижньому куті мапи натиснути на іконку "Типи мапи" та повзунком активувати функцію "Мапа якості повітря". Для коректної роботи функції, у застосунку "Мобільний захист" необхідно надати дозвіл на визначення місцезнаходження пристрою "Дозволяти завжди". Якщо ви бажаєте прибрати маркери з інформацією щодо рівня якості повітря, то вам достатньо знову зайти в "Типи мапи" та вимкнути перемикач.

Маркери на мапі довго завантажуються

При збільшенні або зменшенні масштабу мапи ми згруповуємо або розгруповуємо маркери для зручного перегляду інформації, щодо якості повітря у конкретній точці. Цей процес відбувається не миттєво, але достатньо не змінювати масштаб декілька секунд, після чого маркер з актуальною інформацією з'явиться та буде активним для перегляду.

Відображаються не усі показники якості повітря

Ми отримуємо інформацію щодо показників якості повітря з різних станцій. Кожна з них передає певний набір показників, які відображаються при натисканні на маркер. Однак не всі станції збирають дані про РМ 2.5, РМ 10 чи ОЗ, вологість,температуру та інші. Саме з цієї причини на одному з маркерів можуть відображатись значення по усіх показниках, а на іншому лише частина.

Інформація про якість повітря доступна лише для України?

Ми відображаємо інформацію з усього світу. Тож ви можете перевірити дані щодо рівня якості повітря, де б ви не знаходились. Або планувати подорож опираючись на застосунок, щоб оминути всі забруднені зони.

Джерело інформації

Інформацію щодо рівня якості повітря (AQI) ми беремо з джерел waqi.info та aqicn.org

Групи
Що таке група?

Група - це сукупність осіб, які можуть відслідковувати переміщення один одного та отримувати сповіщення про їх пересування. Кожен користувач послуги може створити кілька груп з різними особами та надати їм власну назву, або ж доєднатися до вже створеної групи.

Як створити групу?

Щоб створити групу потрібно у сімейному трекері натиснути "створити групу", вказати назву та запросити до неї своїх близьких.

Як видалити групу?

Адміністратор (той, хто створив) групу може її видалити. Для цього потрібно обрати відповідну групу, перейти у її налаштування та натиснути "видалити групу".

Як запросити учасника в групу?

Для того, щоб додати своїх близьких в групу та відстежувати їх переміщення необхідно відправити запрошення з посиланням з мобільного додатку на своєму смартфоні. Щоб виконати цю дію потрібно відкрити налаштування обраної групи, натиснути "запросити" та поділитися запрошенням одним із зручних месенджерів.

Як приєднатись до групи?

Щоб видалити місце потрібно увійти в меню місць (іконка місця у лівому верхньому куті екрана), обрати створену зону, натисніть "видалити місце" (знизу посередині) та підтвердіть свою дію.

Як переключатись між групами?

Користувач має можливість одночасно бути учасником кількох груп. Для того, щоб перейти з однієї групи в іншу потрібно відкрити меню з переліком груп (посередині, зверху на мапі) та натиснути на назву потрібної групи.

Як адмініструвати групу?

Адміністратор отримує найбільше можливостей керування групою. Він має змогу:
- видалити групу;
- змінити назву групи;
- запросити нових учасників;
- змінити роль учасника;
- покинути групу, попередньо передавши права адміністратора іншому учаснику.

Учасники
Які ролі учасників існують та які в них можливості?

Адміністратор:
- бачить усі місця;
- може створювати нові та керувати всіма місцями (відзначати як безпечне/небезпечне, редагувати адресу, або перейменовувати їх);
- бачить сповіщення;
- може призначати ролі для кожного (адміністратор, гість, дитина);
- може запрошувати та видаляти учасника з групи;
- може редагувати назву групи;
- може видалити групу;
- може вийти із групи, якщо крім нього ще є адміністратори;

Гість:
- бачить усі місця;
- може створювати нові місця та керувати ними;
- бачить сповіщення;
- може запрошувати учасників до групи;
- може вийти із групи;

Дитина:
- може запрошувати учасників до групи;
- може вийти із групи;

Як змінити роль?

Змінити роль учасника може лише адміністратор групи. Для виконання цієї дії йому потрібно відкрити профіль учасника (натиснути на іконку учасника - "профіль") та обрати для нього роль.

Що таке кнопка SOS?

Кнопка SOS – це функція, за допомогою якої ви можете швидко та легко сповістити про те, що перебуваєте у небезпеці. Після натискання на кнопку SOS, заздалегідь обрані вами контакти, отримають SMS-повідомлення з інформацією, що ви перебуваєте в небезпеці, та вашою геопозицією, яка оновлюватиметься протягом 24 годин або, якщо у вас немає інтернету, з останньою доступною геопозицією.

Як працює?

Ви обираєте до 10 контактів з вашої телефонної книги. Саме ці контакти і отримають SMS-повідомлення з сигналом SOS.
В момент натискання кнопки SOS генерується SMS-повідомлення з інформацією, що ви у небезпеці та посиланням на карту, де відображатиметься ваша геопозиція.
Вам достатньо натиснути кнопку відправки сповіщення і SMS-повідомлення будуть розіслані заздалегідь обраним контактам. Посилання з вашою геопозицією буде дійне 24 години, а сама геопозиція буде регулярно оновлюватись.
Відправлені SMS тарифікуються згідно з вашим тарифним планом.

Як налаштувати кнопку SOS?

Для коректної роботи кнопки SOS достатньо надати доступ до геопозиції та обрати список контактів, які отримають SMS-повідомлення у випадку використання кнопки SOS.

Для налаштування геолокації достатньо:
- Перейти у налаштування;
- Знайти застосунок «Мобільний захист»;
- Відкрити «Геопозиція»;
- Змінити дозвіл на «Завжди». 

Для додавання екстрених контактів, необхідно:
- У застосунку перейти у розділ "SOS";
- Натиснути «Додати контакти»;
- Обрати контакти зі списку.

Якщо кнопка SOS не працює

Першочергово перевірте, чи надали ви дозвіл до геопозиції. Якщо ні, то дивіться пункт «Якналаштувати кнопку SOS». Також перевірте інтернет-з’єднання.
Якщо все вищеперераховане працює справно, то зверніться до служби підтримки за номером +38 073 690 6911. Ми обов'язково вам допоможемо.

Що таке екстрені контакти?

Це список контактів, які ви додаєте для швидкого доступу на випадок небезпечної ситуації. Ви можете додати до 10 людей зі своєї телефонної книги.

Найпоширеніші кроки з усунення несправностей

Нижче наведено основні кроки для усунення несправностей. Перевірте всі налаштування та кроки, наведені нижче, оскільки це дозволить вирішити 99% проблем із підключенням та оновленням.

Ці дії та налаштування потрібно перевірити на телефоні особи, яка стикнулась з труднощами. Проблеми з підключенням, або розташуванням можуть виникнути через одну з наведених нижче причин:

- Телефон вимкнено, або заряд акумулятора менше 20%;
- Телефон перебуває в режимі польоту (вимкніть режим польоту);
- Учасник видалив застосунок;
- Вимкнено доступ до геоданих для застосунку Мобільний захист;
- Телефон знаходиться в зоні, де відсутнє, або обмежене з’єднання з інтернетом;
- З'єднання з WiFi працює не належним чином;
- Оператори стільникового зв’язку не завжди підтримують Інтернет під час телефонного дзвінка. Якщо ваш оператор мобільного зв’язку не підтримує Інтернет під час телефонного дзвінка, наша система не зможе оновити ваші рухи в цей час.

Якщо ви слідували цим крокам, але труднощі все ж залишились - зверніть у нашу службу підтримки. Ми допоможемо вам з вирішенням питань.

Для яких телефонів підходить?

Послуга доступна для підключення на пристрої з операційною системою Android (8 і вище) та iOS (15 і вище).

Я змінив телефон, як перенести сервіс?

Для того, щоб користуватися послугою на новому телефоні достатньо завантажити на ньому застосунок Мобільний захист та ввести номер, на який підключено послугу. Дані синхронізуються автоматично.

Налаштування геолокації для роботи трекера

Для коректної роботи сімейного трекера на Android необхідно: Під час встановлення додатку надати доступ до визначення локації. Якщо на цьому етапі ви його не надали - перейдіть у налаштування пристрою - програми - Мобільний захист - Дозволи - Розташування - натисніть "Дозволити в будь-якому режимі".

Для коректної роботи сімейного трекера на iOS необхідно: Під час встановлення додатку дозволити йому використовувати геопозицію. Якщо на цьому етапі ви не надали дозвіл - перейдіть у налаштування пристрою – Мобільний захист - Геопозиція - увімкніть "Дозволити завжди" та активуйте "Точну геопозицію" за допомогою повзунка.

Учасник перестав оновлювати місцезнаходження, що робити?

Не хвилюйтеся! Є кілька причин, чому ви можете не бачити місцезнаходження учасника групи, які легко виправити:
- учасник видалив застосунок Мобільний захист;
- він вимкнув свій телефон, або розрядився акумулятор;
- в учасника погане з'єднання з мережею інтернет, або його немає взагалі;
- телефон учасника в режимі польоту;
- телефон учасника під'єднаний до VPN;

Також кожному учаснику слід перевірити налаштування геолокації на пристрої з ОС Android:
Налаштування телефона - Програми - Мобільний захист - Дозволи - Розташування - Дозволити в будь-якому режимі.

Для телефонів з OC iOS потрібно перейти в розділ: Налаштування телефона - Мобільний захист - Геопозиція - Дозволити завжди та ввімкнути точну геопозицію.

Ще одна причина - режим низького енергоспоживання на iOS: цей режим зменшує, або вимикає фонове оновлення додатків, що перешкоджає запуску застосунку Мобільний захист. Вимкніть режим низького енергоспоживання, щоб геопозиція відображалася коректно. Переконайтеся, що на кожному з пристроїв завантажена остання версія додатку та ввімкнено доступ до інтернету.

Як переглянути історію виконаних дій?

В кожного користувача є можливість перегляду історії виконаних дій. Для цього йому потрібно увійти в особистий кабінет та обрати розділ "Історія".

Чи можу я видалити історію виконаних дій?

Якщо клієнтові не вдається видалити застосунок Мобільний захист на пристрої з ОС Android, необхідно увійти в налаштування телефона – розділ «Безпека» – адміністратор пристрою – зняти галочку, тобто зняти права адміністратора пристрою цієї програми. Після цього клієнт зможе видалити додаток як зазвичай.

Як видалити додаток (Android)?

Видалити історію виконаних дії ви не зможете. Вона автоматично зберігається у вашому особистому кабінеті.

Як покращити неточне місцезнаходження?

Спершу переконайтеся, що на кожному телефоні ввімкнено всі служби визначення місцезнаходження, зокрема GPS та доступ до інтернету.

Примітка: Оператори стільникового зв’язку не завжди підтримують Інтернет під час телефонного дзвінка. Якщо ваш оператор мобільного зв’язку не підтримує Інтернет під час телефонного дзвінка, наша система не зможе оновити вашу геолокацію, якщо ви, або ж інший учаснику групи розмовляєте по телефону.

Налаштування для найкращої точності визначення місцезнаходження:
- VPN заважатиме точності - не використовуйте VPN із застосунком Мобільний захист;
- Дозволи «Фізична активність» мають бути увімкнені та «Дозволені»;
- "Точне місцезнаходження" потрібно ввімкнути;
- Якщо в телефоні розрядився акумулятор, або він був вимкнений, відкрийте застосунок Мобільний захист знову, щоб оновити свій обліковий запис і місцезнаходження;
- Програми батьківського контролю та безпеки можуть перешкодити застосунку отримати доступ до місцезнаходження, коли це необхідно;
- Програми, які не були відкриті протягом трьох днів, можуть перейти в «сплячий режим» на телефонах з операційною системою Android. Мобільний захист у «сплячому режимі» не оновлюватиме місцезнаходження учасника. Відкривайте застосунок кожні два дні, щоб запобігти його переходу в «сплячий режим»;
- Для налаштування місцезнаходження потрібно встановити значення "Завжди дозволяти використання місцезнаходження". Використання параметра "Під час використання" не дозволить додатку працювати правильно, або точно зберігати місцезнаходження;
- Режим "Низької потужності" потрібно вимкнути. Він не дозволяє застосунку Мобільний захист оновлювати дані у фоновому режимі;
- В свою чергу, фонове оновлення програми потрібно ввімкнути.

Послуга Мобільний захист безкоштовна?

Послуга платна, проте, під час першого підключення тижневих, або річних пакетів ви отримуєте 7 днів безкоштовного користування (оплата за підключення послуги 0,01 грн). При підключенні місячних пакетів період безкоштовного користування складає 30 днів (оплата за підключення послуги 0,01 грн).

Вартість послуги

Пакет «Стандарт» - 11,00 грн/тиждень
Пакет «Стандарт +» - 17,00 грн/тиждень
Пакет VIP - 21,00 грн/тиждень

Пакет «Стандарт» - 44,00 грн/місяць
Пакет «Стандарт +»  - 68,00 грн/місяць
Пакет VIP - 84,00 грн/місяць
Пакет Ultra - 99,00 грн/місяць

Пакет «Стандарт» - 259,00 грн/рік
Пакет «Стандарт +» - 319,00 грн/рік
Пакет VIP - 529,00 грн/рік

Яким чином відбувається оплата послуги?

Кошти для оплати списуються з сім-карти, на яку ви підключили послугу. Оплата проводиться у відповідності до обраного вами пакету.

Недостатньо коштів для оплати тижневого пакету

Після невдалої спроби оплати тижневого пакету буде відбуватись спроба оплати денної вартості сервісу:
для пакету «Стандарт» - 2,00 грн/день;
для пакету «Стандарт+» - 2,50 грн/день;
для пакету VІР - 4,00 грн/день;
для пакету Ultra - 4,99 грн/день.

У випадку невдалої спроби оплати місячного пакету, буде здійснена спроба оплати тижневого пакету:
для пакету «Стандарт» - 11,00 грн/тиждень;
для пакету «Стандарт+» - 17,00 грн/тиждень;
для пакету VІР - 21,00 грн/тиждень;
для пакету Ultra - 26,99 грн/тиждень.

У випадку невдалої спроби оплати річного пакету, буде здійснена спроба оплати місячного пакету:
для пакету «Стандарт» - 44,00 грн/місяць;
для пакету «Стандарт+» - 68,00 грн/місяць;
для пакету VIP - 84,00 грн/місяць.

Детальніше в Угоді про надання послуги

Як змінити пакет?

Для зміни необхідно надіслати код пакету, який ви бажаєте підключити, смс-повідомленням на короткий номер 6911.
Коди пакетів:
2 - пакет «Стандарт» - 11,00 грн/тиждень;
3 - пакет «Стандарт +» - 17,00 грн/тиждень;
4 - пакет VIP - 21,00 грн/тиждень;

1 - пакет Ultra - 99,00 грн/місяць;
5 - пакет «Стандарт» - 44,00 грн/місяць;
6 - пакет «Стандарт +» - 68,00 грн/місяць;
7 - пакет VIP - 84,00 грн/місяць;

8 - пакет «Річний Стандарт» - 259,00 грн/рік;
9 - пакет «Річний Стандарт +» - 319,00 грн/рік;
10 - пакет «Річний VIP» - 529,00 грн/рік.

Загальні питання
Що таке особистий кабінет та для чого він потрібен?

Особистий кабінет - важлива складова послуги, саме у ньому ви маєте змогу контролювати захист свого телефона. Він автоматично генерується для кожного користувача після підключення послуги.

В особистому кабінеті ви можете:
- змінювати, або доповнювати свою персональну інформацію;
- слідкувати на карті за місцезнаходженням вашого телефона у реальному часі;
- бачити історію користування послугою, включно з відправленими та виконаними командами;
- відновити пароль;
- увімкнути на телефоні гучний звук сигналу
Для функції "Сімейний трекер" особистий кабінет не використовується. Всі налаштування та відстежування відбуваються у вашому смартфоні.

Як відновити пароль?

Для відновлення паролю потрібно:
- перейти на сторінку входу у особистий кабінет послуги Мобільний захист;
- натиснути "нагадати пароль";
- ввести адресу електронної скриньки, яку ви вказували під час реєстрації;
- перейти у електронну пошту та відкрити листі від послуги Мобільний захист;
- перейти за посиланням в листі для відновлення паролю;
- створіть новий пароль та збережіть його.

Якщо виникли будь-які труднощі з відновленням вам допоможе наша служба підтримки.

Як змінити свої персональні дані?

Ви маєте можливість змінити, або доповнити свою персональну інформацію у особистому кабінеті послуги, або ж у застосунку Мобільний захист.

Що таке ID номер та де його переглянути?

ID-номер - це унікальний ідентифікатор, який дозволяє без розповсюдження особистих даних користувача повернути йому втрачений телефон. Переглянути даний номер можна на екрані заблокованого пристрою, або ж в особистому кабінеті клієнта.

Визначення геолокації пристрою
Як надіслати запит на визначення місцезнаходження?

1. Увійти в особистий кабінет на сайті https://protect.lifecell.ua/
2. Перейти в розділ "Управління пристроєм" та натиснути кнопку "Гео";
3. Нижче натиснути "Визначити локацію";
4. Готово! Локація буде відображатись на карті.

Як переглянути місцезнаходження?

1. Увійти в особистий кабінет на сайті https://protect.lifecell.ua/;
2. Перейти в розділ "Управління пристроєм" та натиснути кнопку "Гео";
3. На карті буде відображатись остання локація;
4. Під картою доступна історія переміщень з датами та координатами.

Функція визначення геолокації не доступна

Якщо у вас виникли труднощі з виконанням цієї команди - переконайтеся чи ввімкнули ви дозвіл на роботу функції та чи ввімкнуто інтернет на пристрої.Якщо всі вимоги виконані та все ж команда недоступна - зверніться у службу підтримки. Ми обов'язково вам допоможемо.

Які ролі учасників існують та які в них можливості?

Адміністратор:
- бачить усі місця;*
- може створювати нові та керувати всіма місцями (відзначати як безпечне/небезпечне, редагувати адресу, або перейменовувати їх);*
- бачить сповіщення;
- може призначати ролі для кожного (адміністратор, гість, дитина);
- може запрошувати та видаляти учасника з групи;
- може редагувати назву групи;- може видалити групу;
- може вийти із групи, якщо крім нього ще є адміністратори;

Гість:
- бачить усі місця;*
- може створювати нові місця та керувати ними;*
- бачить сповіщення;
- може запрошувати учасників до групи;
- може вийти із групи;

Дитина:
- може запрошувати учасників до групи;
- може вийти із групи;

*Функція доступна для iOS

Визначення геолокації пристрою
Як увімкнути звуковий сигнал?

Змінити роль учасника може лише адміністратор групи. Для виконання цієї дії йому потрібно відкрити профіль учасника (натиснути на іконку учасника - "профіль") та обрати для нього роль.

Як вимкнути звуковий сигнал?

Змінити роль учасника може лише адміністратор групи. Для виконання цієї дії йому потрібно відкрити профіль учасника (натиснути на іконку учасника - "профіль") та обрати для нього роль.

1. Увійти в особистий кабінет на сайті https://protect.lifecell.ua/
2. Перейти в розділ "Управління пристроєм" та натиснути кнопку "Вимкнути звуковий сигнал";
3. Дочекатись сповіщення, що сигнал вимкнено;
4. Готово! Сигнал більше не лякатиме оточуючих.

Функція звукового сигналу не доступна

Змінити роль учасника може лише адміністратор групи. Для виконання цієї дії йому потрібно відкрити профіль учасника (натиснути на іконку учасника - "профіль") та обрати для нього роль.

Залишилися запитання?

Якщо ви не знайшли відповідь на своє запитання в розділі поширених запитань, ви завжди можете зв’язатися з нами електронною поштою або за номером +38 073 690 6911.

Завантажуйте та забезпечте захист своїм близьким

Послуга надається ТОВ «РАДАРМІ». Власник мобільного додатку Мобільний захист ТОВ «РАДАРМІ».
© 2023 Relume. All rights reserved.