Нижче наведено основні причини несправностей застосунку. Перевірте всі налаштування та усуньте причини наведені нижче, оскільки це дозволить вирішити 99% проблем із підключенням та оновленням.
Перевірити налаштування та виконати дії з усунення проблем треба на телефоні особи, у якої виникли складнощі.
Проблеми з підключенням або розташуванням можуть виникнути через одну з наведених нижче причин:
— телефон вимкнено або заряд акумулятора нижчий за 20%;
— телефон перебуває у режимі польоту;
— учасник видалив застосунок;
— вимкнено доступ до геоданих для застосунку «Мобільний захист»;
— телефон знаходиться у зоні, де відсутнє або обмежене з’єднання з інтернетом;
— з'єднання з WiFi працює не належним чином;
— оператори стільникового зв’язку не завжди підтримують інтернет під час телефонного дзвінка. У такому разі, наша система не зможе оновити ваші рухи, поки ви спілкуєтеся телефоном.
Якщо ви все перевірили, але труднощі все ж залишились — зверніться до служби підтримки за номером
+38 073 690 6911 (безкоштовно для абонентів lifecell). Ми обов'язково вам допоможемо.